Beyond Frames Entertainment AB (publ)
Org.nr: 559058-8322Nyckeltal | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
---|---|---|---|
Omsättning (kSEK) | 167 476 | 131 205 | 17 309 |
Resultat efter finansnetto (kSEK) | 5 236 | 3 670 | -20 935 |
Antal anställda | 12 | 12 | 12 |
Omsättning/anställd (kSEK) | 13956.3 | 10933.8 | 1442.4 |
Löner till Styrelse och VD (kSEK) | 1 987 | 1 551 | 1 571 |
Löner till övriga (kSEK) | 5 218 | 5 215 | 5 296 |
Vinstmarginal % | 4.4 | 4.4 | -119.1 |
Kassalikviditet % | 240.7 | 546.6 | 2353.6 |
Soliditet % | 79.3 | 87.9 | 96.9 |
Resultaträkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
---|---|---|---|
Intäkter | |||
Total omsättning (kSEK) | 167 476 | 131 205 | 17 309 |
Kostnader | |||
Summa rörelsekostnader (kSEK) | -160 460 | -126 508 | -38 291 |
Avskrivningar (kSEK) | -3 675 | -5 635 | -1 188 |
Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | 7 016 | 4 697 | -20 982 |
| |||
Resultat efter finansnetto (kSEK) | 5 236 | 3 670 | -20 935 |
Resultat före skatt (kSEK) | 5 236 | 3 670 | -20 935 |
Skatt (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Årets resultat (kSEK) | 5 236 | 3 670 | -20 935 |
Balansräkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
---|---|---|---|
Tillgångar | |||
Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 70 280 | 40 237 | 27 761 |
Summa varulager (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 69 985 | 79 445 | 76 987 |
Summa tillgångar (kSEK) | 140 265 | 119 682 | 104 748 |
Eget kapital och skulder | |||
Aktiekapital (kSEK) | 932 | 867 | 858 |
Årets resultat (kSEK) | 5 236 | 3 670 | -20 935 |
Summa eget kapital (kSEK) | 111 193 | 105 148 | 101 477 |
Summa obeskattade reserver (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Summa långfristiga skulder (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 29 072 | 14 534 | 3 271 |
Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 140 265 | 119 682 | 104 748 |
VD/Högst Ansvarig
Verksamhetsbeskrivning
Bolaget skall direkt eller genom dotterbolag producera, marknadsföra och sälja produkter och produktioner inom spel för datorer, spelkonsoler, mobiltelefoner, virtuell verklighet (virtual reality) och förstärkt verklighet (augmented reality) och därmed förenlig verksamhet.
Huvudbransch SNI
6201 - Dataprogrammering