Tillbaka
Affärsinformation om alla Sveriges företag

Scaninnov Material Academy AB

Org.nr: 559087-8590
Översikt
Siffror
Nyckeltal   2024-12 2023-12 2022-12
Omsättning (kSEK)   77 255 252
Resultat efter finansnetto (kSEK)   14 158 158
Antal anställda   1
Omsättning/anställd (kSEK)   77.0 0.0 0.0
Löner till Styrelse och VD (kSEK)  
Löner till övriga (kSEK)  
Vinstmarginal %   19.5 62.0 63.1
Kassalikviditet %   87.0 88.7 444.6
Soliditet %   53.3 44.9 75.1
Resultaträkning   2024-12 2023-12 2022-12
Intäkter  
Total omsättning (kSEK)   77 255 252
Kostnader  
Summa rörelsekostnader (kSEK)   -62 -97 -94
Avskrivningar (kSEK)   0 0 0
Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK)   15 158 159
 
Resultat efter finansnetto (kSEK)   14 158 158
Resultat före skatt (kSEK)   14 115 119
Skatt (kSEK)   4 27 25
Årets resultat (kSEK)   10 88 94
Balansräkning   2024-12 2023-12 2022-12
Tillgångar  
Summa anläggningstillgångar (kSEK)   515 515 9
Summa varulager (kSEK)   0 0 0
Summa omsättningstillgångar (kSEK)   320 456 409
Summa tillgångar (kSEK)   835 970 418
Eget kapital och skulder  
Aktiekapital (kSEK)   50 50 50
Årets resultat (kSEK)   10 88 94
Summa eget kapital (kSEK)   369 359 271
Summa obeskattade reserver (kSEK)   98 98 55
Summa långfristiga skulder (kSEK)   0 0 0
Summa kortfristiga skulder (kSEK)   368 514 92
Summa eget kapital och skulder (kSEK)   835 970 418
Personer
Verksamhet
Verksamhet
Företagsform:
Registreringsdatum:
Aktiebolag
2016-11-30

Verksamhetsbeskrivning
Företaget bedriver konsulttjänster inom handelsförhandlingar och investeringar, är specialiserade inom affärsutveckling, kommunikation och offentliga frågor. I samarbete med experter inom material research kommer företaget också fokusera på marknadisering av materialforskning. Företaget hjälper till att marknadsföra högteknologiska produkter och främja dess användning på tillväxtmarknader inom följande område: 3D Biomaterial. Avancerade material för tandvård, diabetes och minimalt invasiv kirurgi. Hälsolivsmedel. Miljövänliga material och produkter för konstruktion och energibesparing. AI-teknik för inspelning av sportaktiviteter och professionell analys. 4D-modeller, VR, AR och real-time teknik, används för videospel, film- och TV-inspelning. Att hjälpa kunden in på nya marknader inkluderar att hjälp med starta, utveckla affärsverksamhet och praktiska tjänster som bostäder, transport, affärsresor och utbildningar. Affärsområde ingår även bedriva export och import av livsmedel, hälsokost och ovannämnda relaterade high-tech produkter.

Huvudbransch SNI
7022 - Konsultverksamhet avseende företags organisation

Övriga branscher SNI
799 - Turist- och bokningsservice