Maximum Entertainment Sweden AB
Org.nr: 559120-3517| Nyckeltal | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Omsättning (kSEK) | 9 473 | 27 054 | 8 063 |
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | -14 400 | 8 241 | -1 089 |
| Antal anställda | 20 | 13 | |
| Omsättning/anställd (kSEK) | 0.0 | 1352.7 | 620.2 |
| Löner till Styrelse och VD (kSEK) | |||
| Löner till övriga (kSEK) | |||
| Vinstmarginal % | -143.7 | 32.4 | -11.1 |
| Kassalikviditet % | 175.7 | 114.4 | 214.3 |
| Soliditet % | -42.5 | 1.5 | 0.3 |
| Resultaträkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Intäkter | |||
| Total omsättning (kSEK) | 9 473 | 27 054 | 8 063 |
| Kostnader | |||
| Summa rörelsekostnader (kSEK) | -23 090 | -18 303 | -8 962 |
| Avskrivningar (kSEK) | -16 043 | -3 908 | -56 |
| Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | -13 617 | 8 751 | -899 |
| | |||
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | -14 400 | 8 241 | -1 089 |
| Resultat före skatt (kSEK) | -14 400 | 316 | -1 090 |
| Skatt (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Årets resultat (kSEK) | -14 400 | 316 | -1 090 |
| Balansräkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Tillgångar | |||
| Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 6 456 | 20 478 | 15 869 |
| Summa varulager (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 9 398 | 3 888 | 2 807 |
| Summa tillgångar (kSEK) | 15 853 | 24 366 | 18 676 |
| Eget kapital och skulder | |||
| Aktiekapital (kSEK) | 50 | 50 | 50 |
| Årets resultat (kSEK) | -14 400 | 316 | -1 090 |
| Summa eget kapital (kSEK) | -6 737 | 367 | 50 |
| Summa obeskattade reserver (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa långfristiga skulder (kSEK) | 17 242 | 20 600 | 17 315 |
| Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 5 348 | 3 399 | 1 310 |
| Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 15 853 | 24 366 | 18 676 |
VD/Högst Ansvarig
Tillsynsbefattningar
Öhrlings PricewaterhouseCoopers AB , Revisor
Verksamhetsbeskrivning
Aktiebolagets verksamheter ska vara att erbjuda digitala tjänster, göra spel till PC, mobil och konsol, medieproduktioner, samt anordna evenemang, föreläsningar och workshops i pedagogiskt syfte.
Huvudbransch SNI
5821 - Utgivning av dataspel



