Studera Mera Stockholm AB
Org.nr: 559148-8217| Nyckeltal | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Omsättning (kSEK) | 756 | 751 | 872 |
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | 181 | 204 | 234 |
| Antal anställda | 3 | 3 | 2 |
| Omsättning/anställd (kSEK) | 252.0 | 250.3 | 436.0 |
| Löner till Styrelse och VD (kSEK) | |||
| Löner till övriga (kSEK) | |||
| Vinstmarginal % | 23.9 | 27.2 | 26.8 |
| Kassalikviditet % | 146.7 | 144.7 | 160.3 |
| Soliditet % | 31.8 | 30.9 | 37.6 |
| Resultaträkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Intäkter | |||
| Total omsättning (kSEK) | 756 | 751 | 872 |
| Kostnader | |||
| Summa rörelsekostnader (kSEK) | -575 | -546 | -638 |
| Avskrivningar (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | 181 | 204 | 234 |
| | |||
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | 181 | 204 | 234 |
| Resultat före skatt (kSEK) | 181 | 204 | 234 |
| Skatt (kSEK) | 39 | 42 | 49 |
| Årets resultat (kSEK) | 142 | 162 | 185 |
| Balansräkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Tillgångar | |||
| Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa varulager (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 1 508 | 1 379 | 1 202 |
| Summa tillgångar (kSEK) | 1 508 | 1 379 | 1 202 |
| Eget kapital och skulder | |||
| Aktiekapital (kSEK) | 50 | 50 | 50 |
| Årets resultat (kSEK) | 142 | 162 | 185 |
| Summa eget kapital (kSEK) | 479 | 426 | 452 |
| Summa obeskattade reserver (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa långfristiga skulder (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 1 028 | 953 | 750 |
| Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 1 508 | 1 379 | 1 202 |
Verksamhetsbeskrivning
Företaget syftar till att bedriva utbildningsverksamhet inom läxhjälp, studiestöd, pedagogisk utbildning samt utredning. Företaget kommer även bedriva utbildning och rådgivning inom tekniska och digitala hjälpmedel i relation till skola och utbildning, detta kan ske iform av konsultverksamhet samt utbildande kurser.
Huvudbransch SNI
9609 - Övriga konsumenttjänster



