GLHF Entertainment AB
Org.nr: 559159-1606Nyckeltal | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Omsättning (kSEK) | 7 456 | 4 623 | 10 027 |
Resultat efter finansnetto (kSEK) | -1 971 | -6 208 | -51 932 |
Antal anställda | 1 | 1 | 8 |
Omsättning/anställd (kSEK) | 7456.0 | 4623.0 | 1253.4 |
Löner till Styrelse och VD (kSEK) | |||
Löner till övriga (kSEK) | |||
Vinstmarginal % | -23.5 | -131.3 | -511.8 |
Kassalikviditet % | 59.9 | 71.1 | 63.9 |
Soliditet % | 16.3 | 21.6 | 0.2 |
Resultaträkning | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Intäkter | |||
Total omsättning (kSEK) | 7 456 | 4 623 | 10 027 |
Kostnader | |||
Summa rörelsekostnader (kSEK) | -9 214 | -10 693 | -61 342 |
Avskrivningar (kSEK) | -17 | -48 | -10 029 |
Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | -1 759 | -6 070 | -51 315 |
| |||
Resultat efter finansnetto (kSEK) | -1 971 | -6 208 | -51 932 |
Resultat före skatt (kSEK) | -1 971 | -5 008 | -51 932 |
Skatt (kSEK) | 403 | 0 | 0 |
Årets resultat (kSEK) | -2 374 | -5 008 | -51 932 |
Balansräkning | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Tillgångar | |||
Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 7 824 | 8 244 | 8 292 |
Summa varulager (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 7 882 | 10 394 | 14 583 |
Summa tillgångar (kSEK) | 15 705 | 18 638 | 22 875 |
Eget kapital och skulder | |||
Aktiekapital (kSEK) | 50 | 50 | 50 |
Årets resultat (kSEK) | -2 374 | -5 008 | -51 932 |
Summa eget kapital (kSEK) | 2 555 | 4 029 | 51 |
Summa obeskattade reserver (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Summa långfristiga skulder (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 13 150 | 14 609 | 22 823 |
Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 15 705 | 18 638 | 22 875 |
VD/Högst Ansvarig
Tillsynsbefattningar
Grant Thornton Sweden AB , Revisor
Verksamhetsbeskrivning
Bolaget skall bedriva verksamhet på digitala mötesplatser för esport- och gamingfans, tillhandahålla redaktionellt innehåll och annan information, bedriva marknadsföring, annonsförsäljning, affiliateverksamhet d.v.s. styrning av trafik på internet, trafikstyrning för att länka över besökare på egna digitala mötesplatser till andra digitala mötesplatser, e-handel med inriktning mot esport- och gamingfans, samt därmed förenlig verksamhet.
Huvudbransch SNI
9609 - Övriga konsumenttjänster