Cross Reality International AB
Org.nr: 559185-0788Nyckeltal | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
---|---|---|---|
Omsättning (kSEK) | 4 193 | 3 633 | 2 459 |
Resultat efter finansnetto (kSEK) | -2 035 | -2 477 | -1 084 |
Antal anställda | 5 | 5 | 3 |
Omsättning/anställd (kSEK) | 838.6 | 726.6 | 819.7 |
Löner till Styrelse och VD (kSEK) | |||
Löner till övriga (kSEK) | |||
Vinstmarginal % | -38.4 | -57.4 | -39.6 |
Kassalikviditet % | 259.4 | 196.1 | 238.1 |
Soliditet % | 45.6 | 33.5 | 59.4 |
Resultaträkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
---|---|---|---|
Intäkter | |||
Total omsättning (kSEK) | 4 193 | 3 633 | 2 459 |
Kostnader | |||
Summa rörelsekostnader (kSEK) | -5 815 | -5 717 | -3 432 |
Avskrivningar (kSEK) | -1 856 | -1 240 | -560 |
Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | -1 623 | -2 085 | -973 |
| |||
Resultat efter finansnetto (kSEK) | -2 035 | -2 477 | -1 084 |
Resultat före skatt (kSEK) | -2 035 | -2 477 | -1 084 |
Skatt (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Årets resultat (kSEK) | -2 035 | -2 477 | -1 084 |
Balansräkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
---|---|---|---|
Tillgångar | |||
Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 8 210 | 7 675 | 4 872 |
Summa varulager (kSEK) | 196 | 218 | 166 |
Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 4 124 | 5 038 | 5 569 |
Summa tillgångar (kSEK) | 12 334 | 12 713 | 10 440 |
Eget kapital och skulder | |||
Aktiekapital (kSEK) | 77 | 68 | 68 |
Årets resultat (kSEK) | -2 035 | -2 477 | -1 084 |
Summa eget kapital (kSEK) | 5 625 | 4 260 | 6 197 |
Summa obeskattade reserver (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Summa långfristiga skulder (kSEK) | 5 195 | 5 995 | 1 975 |
Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 1 514 | 2 458 | 2 269 |
Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 12 334 | 12 713 | 10 440 |
VD/Högst Ansvarig
Tillsynsbefattningar
Verksamhetsbeskrivning
Bolaget har till föremål för sin verksamhet att, direkt eller indirekt, tillverka, utveckla och ge ut all former av hård- och mjukvara, inkluderande men inte begränsat till tv-spel och tvspelstillbehör, och idka därmed förenlig verksamhet.
Huvudbransch SNI
5821 - Utgivning av dataspel