Västmanlands Kran & Transport AB
Org.nr: 559217-4048| Nyckeltal | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Omsättning (kSEK) | 24 851 | 25 546 | 34 237 |
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | -1 968 | -900 | 294 |
| Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
| Omsättning/anställd (kSEK) | 24851.0 | 25546.0 | 34237.0 |
| Löner till Styrelse och VD (kSEK) | |||
| Löner till övriga (kSEK) | |||
| Vinstmarginal % | -7.3 | -2.5 | 1.0 |
| Kassalikviditet % | 39.7 | 30.9 | 58.7 |
| Soliditet % | 2.9 | 10.6 | 11.4 |
| Resultaträkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Intäkter | |||
| Total omsättning (kSEK) | 24 851 | 25 546 | 34 237 |
| Kostnader | |||
| Summa rörelsekostnader (kSEK) | -26 662 | -26 195 | -33 899 |
| Avskrivningar (kSEK) | -70 | -24 | -14 |
| Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | -1 811 | -651 | 338 |
| | |||
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | -1 968 | -900 | 294 |
| Resultat före skatt (kSEK) | -1 968 | -697 | 215 |
| Skatt (kSEK) | 0 | 0 | 46 |
| Årets resultat (kSEK) | -1 968 | -697 | 169 |
| Balansräkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Tillgångar | |||
| Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 158 | 228 | 63 |
| Summa varulager (kSEK) | 10 581 | 10 562 | 4 791 |
| Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 11 317 | 12 048 | 5 647 |
| Summa tillgångar (kSEK) | 11 476 | 12 276 | 5 710 |
| Eget kapital och skulder | |||
| Aktiekapital (kSEK) | 50 | 50 | 50 |
| Årets resultat (kSEK) | -1 968 | -697 | 169 |
| Summa eget kapital (kSEK) | 330 | 1 298 | 495 |
| Summa obeskattade reserver (kSEK) | 0 | 0 | 202 |
| Summa långfristiga skulder (kSEK) | 9 290 | 6 169 | 3 554 |
| Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 1 855 | 4 810 | 1 459 |
| Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 11 476 | 12 276 | 5 710 |
VD/Högst Ansvarig
Verksamhetsbeskrivning
Bolaget ska bedriva fordonshandel och handel med fordonsrelaterade produkter, konsultverksamhet inom detta område, transportverksamhet samt därmed förenlig verksamhet.
Huvudbransch SNI
4511 - Handel med personbilar och lätta motorfordon



