Tillbaka
Affärsinformation om alla Sveriges företag

Wayfinder Games AB

Org.nr: 559327-8764
Översikt
Siffror
Nyckeltal   2024-12 2023-12 2022-12
Omsättning (kSEK)   320 34 1
Resultat efter finansnetto (kSEK)   -13 803 -19 655 -17 486
Antal anställda   14 20 17
Omsättning/anställd (kSEK)   22.9 1.7 0.0
Löner till Styrelse och VD (kSEK)  
Löner till övriga (kSEK)  
Vinstmarginal %   -4239.1 -57805.9 -48500.0
Kassalikviditet %   898.6 529.9 1922.4
Soliditet %   89.0 81.9 94.9
Resultaträkning   2024-12 2023-12 2022-12
Intäkter  
Total omsättning (kSEK)   320 34 1
Kostnader  
Summa rörelsekostnader (kSEK)   -14 094 -19 837 -17 583
Avskrivningar (kSEK)   -82 -81 -50
Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK)   -13 774 -19 803 -17 582
 
Resultat efter finansnetto (kSEK)   -13 803 -19 655 -17 486
Resultat före skatt (kSEK)   -13 803 -19 655 -17 486
Skatt (kSEK)   0 0 0
Årets resultat (kSEK)   -13 803 -19 655 -17 486
Balansräkning   2024-12 2023-12 2022-12
Tillgångar  
Summa anläggningstillgångar (kSEK)   244 555 572
Summa varulager (kSEK)   0 0 0
Summa omsättningstillgångar (kSEK)   21 253 13 444 32 220
Summa tillgångar (kSEK)   21 498 13 999 32 792
Eget kapital och skulder  
Aktiekapital (kSEK)   158 142 142
Årets resultat (kSEK)   -13 803 -19 655 -17 486
Summa eget kapital (kSEK)   19 133 11 461 31 117
Summa obeskattade reserver (kSEK)   0 0 0
Summa långfristiga skulder (kSEK)   0 0 0
Summa kortfristiga skulder (kSEK)   2 365 2 537 1 676
Summa eget kapital och skulder (kSEK)   21 498 13 999 32 792
Personer
Verksamhet
Verksamhet
Företagsform:
Registreringsdatum:
Aktiebolag
2021-07-16

Verksamhetsbeskrivning
Bolaget har till föremål för sin verksamhet att direkt eller indirekt, utveckla, konstruera, tillverka, marknadsföra, sälja eller leverera och på annat sätt bedriva handel och annan affär med varor och produkter samt service, underhåll, rådgivning och andra tjänster baserade på spel och digitala tjänster, mjukvara samt andra interaktiva underhållningstekniker (inklusive men inte begränsat till brädspel, kortspel, rollspel, "gamification" av system eller arbetsmetoder) och för att bedriva andra aktiviteter som är kompatibla därmed.

Huvudbransch SNI
264 - Tillverkning av hemelektronik